понедельник, 31 марта 2014 г.

Модуль 7. Рефлексія

            Цей модуль допоміг оцінити мені складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.
                                                          
        Планування та робота над створенням учнівських продуктів допоможе мені знайти відповіді на основні запитання до проекту, осмислити, як і де можна продемонструвати володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищого рівня,  показати звя'зок проекту з реальним життям та як ефективно використати ІКТ.   Використання певної ІК-технології базується в першу чергу на її сильних сторонах у підтримці змісту й реалізації навчальних цілей, поставлених у проекті: презентації - для усних виступів, які будуть підсилені використанням зображень, схем, діаграм тощо; публікації - письмового спілкування на основі використання тексту, підсиленого зображеннями, схемами, таблицями тощо; вікі - для письмового повідомлення, яке буде розміщатися в Інтернеті і яке зможуть редагувати інші користувачі; блоги - для ведення онлайн-щоденників та інтерактивного обговорення певних питань.
         Зміна ролей корисна тим, що сам вчитель оцінює і час виконнання, і складність питань, і рівень володіння та викоритання ІКТ. Сворюючи завдання стає зрозумілим чи буде досягнута мета, чи чітко поставлнені цілі. Думаю це допоможе мені у реалізації навчальних проектів.

3 комментария:

  1. Так, дійсно вказані характеристики для оцінки складності змісту завдань, можуть допомогти у реалізації навчальних проектів. Погоджуюсь з вами щодо особливостей використання ІКТ -технологій.

    ОтветитьУдалить
  2. Згодний з Вами, що дуже важливим є рівень володіння та використання учнями ІКТ та роботи в мережі Інтернет. І згоден з вами, що зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховуватись рівень базових знань учнів та враховувати диференціацію змісту навчання. Це на самперед забезпечує зацікавленість учнів у проекті адже зоднієї стророни завдання посильні для учнів, а з іншої цікаві і охоплюють різноманітні навчальні предмети.

    ОтветитьУдалить
  3. Підтримую Вашу думку, стосовно корисності зміни ролей вчителя та учнів. На собі випробувала можливість створення учнівського прикладу і змінила, дещо, оцінювання кінцевих результатів. Це дійсно корисна річ, яку важливо впроваджувати в навчальних закладах)

    ОтветитьУдалить