понедельник, 17 марта 2014 г.

Модуль 5. Рефлексія

       Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та  проведення нових досліджень. Я розглянула закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
          На мою думку Інтернет відіграє значну роль в житті сучасного школяра, тому вміння працівати з інформацією та критично її оцінювати є дуже важливим аспектом, тому є сенс зробити список рекомендованих Інтернет-джерел, що я і зробила в даному модулі. Дуже корисними для мене в даному модулі були форми для оцінювання веб-ресурсів.
           Я бачу велику користь у використанні блогів, вікі-сторінок та веб-сайтів для організації взаємодії та спілкування учнів в середині групи, та різних груп між собою. На мою думку ефективна взаємодія учнів між собою - це одна з головних цілей проектної діяльності.



Комментариев нет:

Отправить комментарий