Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в
навчанні учнів за методом проектів, а саме:
- уміння розумно
поставити запитання – це основа якісного навчання;
- добре продумані
запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної
кімнати попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду;
- поведінка вчителя,
сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів
– все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на
навчальних потребах учнів;
- деталі плану
впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед,
під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
У цьому модулі я обговорила з учасниками тренінгу те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створила презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; створила документ для фасилітації; визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Як фасилітатор я повинна сприяти ходу процесу і полегшувати його. При цьому мені необхідно мати здатність зберігати об'єктивність і не концентруватися на дрібних деталях обговорення. Моя мета як тренера – допомогти учням почати працювати в команді з урахуванням точки зору індивідуальної активності кожного.
Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий